ćwiczenia na pośladki dla początkujących

Ćwiczenia na pośladki i uda dla początkujących

Jeśli chodzi o ćwiczenia dla początkujących, najlepiej jest zacząć od podstawowych ćwiczeń na pośladki i uda takich jak przysiady i wykroki. Mówi się, że zawsze najtrudniej jest podjąć pierwszy krok i zabrać się za ćwiczenia. Trudno się z tym nie zgodzić, ale prawda jest taka, że jeszcze trudniej jest zmotywować się do tego, aby robić ćwiczenia na pośladki i uda regularnie. Niżej znajdziesz filmiki, na których pokazane są ćwiczenia na pośladki i uda dla początkujących.

Jeśli jesteś początkująca, zalecamy Ci abyś zaczęła od 20-30 zwykłych przysiadów dziennie. Wydaje się, że to niewiele. Niemniej jednak, jeśli będziesz robiła je każdego dnia, gwarantujemy że z czasem zobaczysz efekty. Przede wszystkim staraj się każdego kolejnego dnia robić o kilka przysiadów więcej, aby oswajać swoje pośladki z większym wysiłkiem. W momencie gdy będziesz w stanie robić od 70 do 100 przysiadów dziennie, możesz zacząć eksperymentować z bardziej wymagającymi ćwiczeniami na pośladki Mel B, Rebecci Louise albo z treningami Ewy Chodakowskiej.

Oczywiście jeśli nie chcesz zaczynać od przysiadów, możesz od razu spróbować któregoś z treningów dostępnych w zakładce ćwiczenia na pośladki, niemniej jednak miej na uwadze to, że Twoje pośladki mogą nie być wystarczająco dobrze przygotowane na taki wysiłek i konieczne będzie robienie przerw w trakcie treningu. Co więcej, rozpoczęcie przygody od bardzo intensywnego treningu może wykluczyć Cię z dalszych ćwiczeń na 2-3 dni przez zakwasy.. Dlatego też decyzja należy do Ciebie!

ćwiczenia na pośladki i uda dla początkujących

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poniżej znajdziesz kilka filmików z ćwiczeniami na pośladki i uda dla początkujących, od których warto zacząć:

 

 

 


6 KOMENTARZE

    • Dorota, dziękujemy za cenną sugestię :) Zajmiemy się tym i postaramy się lepiej zobrazowć jak należy wykonywać poszczególne ćwiczenia dla początkujących :)

  1. Super są te promowane przez Was ćwiczenia, niesamowicie poprawiają sylwetkę. Ćwiczę na ich podstawie już około dwóch tygodni i widzę znaczną poprawę w modelu łydek i ud. Może też komuś się przydać taki typ treningów http://www.open-youweb.com/trening-na-wewnetrzna-strone-ud/ choć akurat mnie po nich dość mocno zaczęły boleć nogi od zakwasów. A może ktoś zna jakieś sprawdzone jeszcze ćwiczenia na talię?

  2. Jestem szczupła osobą i ciężko mi przytyć,aczkolwiek marzę o pięknej pupie i większych pośladkach. Czy dla szczupłych osób które nie mają zbyt wiele tkanki tłuszczowej są ćwiczenia aby mimo wszystko powiększyć pupę?
    Pozdrawiam serdecznie!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

lub