ćwiczenia na pośladki z obciążeniem

Ćwiczenia na pośladki z obciążeniem

Jeśli chcesz wskoczyć na wyższy poziom, poza standardowymi ćwiczeniami na pośladki, które stosowałaś do tej pory, wypróbuj ćwiczenia na pośladki z obciążeniem (filmiki znajdziesz pod artykułem). Tradycyjnym przykładem ćwiczeń na pośladki z obciążeniem są przysiady ze sztangą, które możesz robić zarówno na siłowni, jak i w domu (jeśli dysponujesz sprzętem i odpowiednim obciążeniem).

Prawdę mówiąc, jeśli jesteś bardzo zajęta w ciągu tygodnia i nie masz czasu chodzić na siłownię, zdecydowanie bardziej opłaca Ci się kupić własną sztangę. Możesz nakłonić do jej zakupu swojego partnera pod pretekstem ćwiczeń – na pewno Ci nie odmówi kiedy wspomnisz mu o swoich planach na ćwiczenia jednej z jego ulubionych partii Twojego ciała :) Dodatkowo zresztą, zakup sztangi będzie dla niego motywacją żeby ćwiczyć – same plusy :)

Jaki sprzęt wybrać? Na początek wystarczy Ci sztanga z obciążeniem do 10 kg. Jeśli jeszcze nie czujesz się na tyle pewnie, aby wykonywać tego typu ćwiczenia samodzielnie, poproś o asekurację swojego partnera. Podczas wykonywania ćwiczeń na pośladki z obciążeniem, podobnie jak w przypadku wykroków i zwykłych przysiadów pamiętaj o tym, aby Twoje kolana nie wykraczały przed Twoje stopy. Muszą być ,,w jednej linii”. Dzięki temu nie nadwyrężasz swoich kolan i zapobiegasz kontuzji.

Pamiętaj, że podobnie jak w przypadku wszelkiego rodzaju ćwiczeń, zanim zrobisz ćwiczenia na pośladki z obciążeniem koniecznie zrób rozgrzewkę. Rozgrzewka jest tak ważna, ponieważ również pomaga zapobiegać kontuzjom, które mogą wykluczyć Cię z treningu na dłuższy czas.

ćwiczenia na pośladki z obciążeniem

Poniżej mamy dla Ciebie filmiki, które pokażą Ci jak poprawnie wykonywać ćwiczenia na pośladki z obciążeniem :)


ZOSTAW ODPOWIEDŹ

lub