ćwiczenia na pośladki

Jak często ćwiczyć mięśnie pośladków?

Wiele osób zadaje sobie pytanie „jak często ćwiczyć mięśnie pośladków?”. Podobnie jak w przypadku pozostałych mięśni ciała, aby ćwiczenia na pośladki i uda przyniosły oczekiwane efekty, powinno się dawać mięśniom odpowiednio dużo czasu na regenerację. Dzięki częstemu i intensywnemu ćwiczeniu naszych pośladków pracujemy nad rzeźbą naszych pośladków. Z kolei regularne ćwiczenia na pośladki przy nieco dłuższych przerwach na regenerację mieśni w postaci np. 2 dni pozwolą naszym mięśniom urosnąć. Pamiętaj jednak, że ćwiczenia na pośladki stosowane zbyt często mogą powodować tzw. „spalanie” mięśni, a przecież nie o to nam chodzi. Chcemy przede wszystkim, aby nasze mięśnie rozwijały się i stawały się coraz bardziej wytrzymałe. Dlatego po intensywnych ćwiczeniach na pośladki i uda pamiętaj o zrobieniu przynajmniej jednego dnia przerwy. Jeżeli w grę wchodzą mniej intensywne ćwiczenia na pośladki takie jak np. 30-50 przysiadów, możesz stosować je codziennie.

Jak często ćwiczyć pośladki?


PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułPrzysiady i wykroki
Następny artykułJak powiększyć pośladki?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

lub