Jak często ćwiczyć pośladki?

Jak powiększyć pośladki?

Jeśli chcesz powiększyć swoje pośladki, powinnaś dawać mięśniom odpowiednio dużo czasu na regenerację. Dlatego dobrze jest robić przynajmniej jeden dzień przerwy po intensywnych ćwiczeniach na pośladki. Co więcej, powinnaś też przestrzegać odpowiedniej diety. Należy spożywać produkty bogate w białko, które jest budulcem mięśni. Trzeba również spożywać trochę więcej węglowodanów niż zwykle. Konkretnie chodzi o produkty bogate w cukry złożone, a więc ziemniaki, makarony i ryż. Oczywiście należy zachować zdrowy umiar i uważać żeby z węglowodanami nie przesadzić i dostosować ich przyjmowaną ilość do własnych potrzeb i ilości treningów. Proponujemy zacząć od ryżu, ponieważ spośród tych trzech produktów przyczynia się najmniej do odkładania tkanki tłuszczowej. Jeśli po dłuższym czasie stosowania wysokobiałkowej diety, przyjmowaniu większych niż zwykle ilości węglowodanów oraz po regularnych ćwiczeniach na pośladki i uda nie zaobserwujesz większych zmian, spróbuj eksperymentować z makaronem, a na samym końcu z ziemniakami. Mięśnie do rozbudowy potrzebują właśnie białka, węglowodanów oraz odpowiednio intensywnych ćwiczeń na pośladki. Jeśli chcesz rozbudować swoje pośladki, węglowodany są niestety konieczne.

Jak powiększyć pośladki ćwiczeniami?


1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

lub